Skocz do zawartości

Co w sklepach piszczy ;) Topic wydzielony


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pytanie kto by chciał uczestniczyć w takim przedwsięwzięciu - jak by nasz klub miał taka pozycję/renomę na ryku jak ma obecnie np PKMD to pewnie byłoby to bardziej realne bo PKMD stanowi obecnie całkiem pokaźną siłę

biznes jest biznes, dla właśćiciela liczy sie zysk i ewentualne efektywna promocja i patrząc realnie to nie mamy u za wielkich szans na organizację czegoś takiego - czyli co do samych szkoleń to tak jak mmartyr napisał jestem sceptyczny - bo i problem byłby z kadrą szkolacą a dwa ze szkolonymi bo obecnie rotacja w takich sklepach jest olbrzymia, więc raz że nie bardzo chce się inwestować w pracownika który nie wiadomo ile popracuje, a dwa na wet jak byłoby to za darmo i by przysłali to takie szkiolenia to chyba co miesiac by trzeba było prowadzić - tak więc temat szkoleń jest imho troche nierealny z wielu wzgledów


ale zawsze od czegoś można zacząć i wprowadzić jakąś certyfikacje - napewno jest to pomysł do rozawżenia przez przyszły zarząd - bo jednak pare poządnych sklepów na rynku jest gdzie pyszczaki nie nazywają się mix tylko konkretniej i nie chodzi mi o nazwy w stylu "malawik żółty"

Te nieliczne sklepy same dbają o swoją renome i odpowiedni personel i można by było pomyśleć o jakimś dyplomie/certyfikacie Klubu Malawi który by promował sklep a jednoczesnie jesli by to powieśili w widocznym miejscu promowało by klub samo z siebie, przy okazji można by było zwiekszyć współpracę poprzez umieszzcenie na serwisie listy polecanych sklepów wraz z adresami itd a w zamian ponegocjować zniżki dla klubowiczów - to imho jest realne jak najbardziej

Opublikowano

Przyjmuje wszystkie argumenty. Myslę, że macie wiele racji i być może szkolenia to faktycznie zbyt wiele na początek. Ale certyfikacja plus jakieś tam zniżki dla klubowiczów (albo i bez) i promocja tych sklepów myślę, że jest do ruszenia i dodałaby widoczności KM i pomogła wzmocnić jego pozycję. Wszak jest się czym chwalić (wygraliście ostatnie targi przecież!) więc i te certyfikaty jakąś wartośc by miały.

Opublikowano
To może w takim sklepie zostawić "poradnik dla kupującego" ?


No i po Twoim wyjściu ze sklepu ten poradnik wyląduje w koszu, bo sprzedawca stwierdzi z przerażeniem :shock: że nic nie sprzeda.

Opublikowano

Moim zdaniem mija się z celem ten poradnik. Sama myśl nie jest zła, ale co ze skutecznością. Wpadnie do sklepu gość co się w pyśkach nie orientuje, ot, kupili ma akwarium, to chce żywe kolorowe. Toż to złota bramka dla sprzedawcy, do 200 litrów opchnie mu ryb 30-40, zaś z twojego poradnika wychodziłoby, że max to 10 i niekoniecznie zaraz 8 gatunków. Jestem pewny, że wygra sprzedaż, w końcu toż to sklep. Zakładając z kolei, że klient wie czego chce, to nie da się nabrać, ale przyjdzie po konkretne ryby i w konkretnej liczbie.

Jeśli wziąć pod uwagę sklep fachowy, gdzie sprzedawca zna się na rzeczy to i tak będzie naginał wole klienta ku temu co ma na stanie, choć nie do absurdu. Więc nie będzie miał rdzawych to yellowki, a choćby i z demasoni. Przy okazji pójdzie więcej pokarmów ;p


Choć same plany godne dobrej flaszki i medalu Stalina, to sklep zostanie sklepem. Ja złaziłem wiele i od kilku miesięcy wchodzę do każdego, na jaki trafie, a jest zoologików we Wrocku sporo. Nigdzie nie trafiłem na zasady choćby w przybliżeniu podobne do forumowych. Raz prawie mi się miska ucieszyła, kiedy na hubskiej pan zaproponował mi 18 sztuk max do akwa 240 l jako spore przerybienie. Ale jak zapytałem o gatunek, to zapronował venusie, w haremach 3+6


Mam nadzieje, że zbyt nie zjechałem z tematu i nie zanudziłem :twisted:

Pozdrawiam :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.