DigiBirds Opublikowano 2 Stycznia 2017 #1 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Cześć, W temacie rozmnażania Pyszczków jestem zielony. Dziś zauważyłem, że jedna z ryb ma powiększona gębę (zwłaszcza dolna cześć jakby coś tam chowała) i dość często nią porusza w przeciwieństwie do innych ryb. Siedzi za filtrem i jakby się przed czymś.
yaro Opublikowano 2 Stycznia 2017 #2 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Inkubuje, jednak jak to pierwsza inkubacja to zazwyczaj nic z niej nie wychodzi
DigiBirds Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor #3 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Inkubuje, jednak jak to pierwsza inkubacja to zazwyczaj nic z niej nie wychodzi OK, to biorę się za czytanie wątku o rozmnażaniu. Dzięki za odpowiedź.
yaro Opublikowano 2 Stycznia 2017 #4 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Teraz, DigiBirds napisał: to biorę się zaczynanie wątku o rozmnażaniu. Coś Ci nie wyszło po polskiemu
DigiBirds Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor #5 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Coś Ci nie wyszło po polskiemu Słownik zrobił mi psikusa. Zaraz poprawię.
Pleziorro Opublikowano 2 Stycznia 2017 #6 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Gratulacje dla ojca chrzestnego
DigiBirds Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor #7 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Gratulacje dla ojca chrzestnego Dzięki Czy to możliwe, że są tam małe rybki?Siedzę sobie w WC, czytam wątek o rozmnażaniu, a moja panna wola mnie i krzyczy "szybko mała rybka pływa". Nim dobiegłem to już jej nie było i nie wiem co teraz robić. Jedyne co ma pod ręka to niewielki kotnik.
Pleziorro Opublikowano 2 Stycznia 2017 #8 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Rozumiem entuzjazm towarzyszący pierwszym narodzinom, jednak musisz sobie odpowiedzieć po co Ci ten narybek ? Ja bym proponował zostawić los młodziaków w rękach natury, cwaniaki pewnie i tak przeżyją i będzie potem się głowił co z nimi robić.
mareckee Opublikowano 3 Stycznia 2017 #9 Opublikowano 3 Stycznia 2017 10 godzin temu, DigiBirds napisał: Siedzę sobie w WC, czytam wątek o rozmnażaniu Nie ma to jak prywatna i cicha czytelnia