Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich jestem kompletnym amatorem przedstawiam swoją twórczość z niecierpliwością czekam na Państwa komentarza postaram sie opisać skład zestawu akwar.

Akwarium  60l    60/30/35 , Filtr Eheim picup 160 250-500 l/h, Grzałka JK aquarium 75W, podłoże żwir ceramiczny czarny, tło strukturalne wewnętrzne

Obsada : złocisty melanochromis auratus 1 szt. ; lombardzki pseudotropheus lombardoi - 1 szt. ; p. Socolofi  snow white 1szt. ; p. Demasoni 2 szt. (to ta niebieska jeśli się mylę proszę o poprawkę)

Pozdrawiam

IMG_20161107_205028388.jpg

IMG_20161107_212008361.jpg

Opublikowano

Prosto z mostu - to akwarium jest za małe dla jakiekolwiek ryby z jeziora Malawi, chyba, że mówimy trzymaniu tam narybku.
Absolutne minimum to 112l a i to tylko dla jednego gatunku w układzie haremowym czyli jeden samiec i 4 samice. W zasadzie przy takim litrażu wybór ograniczony jest do bodajże 2 gatunków.
Ryby które tam masz (podejrzewam malawi-mix z zoologa) rosną za duże nawet do akwarium 112l.
W innym temacie pytasz o podłoże a widzę, że masz już działające akwarium.
Z ciekawości - kiedy zalane i kiedy wpuszczone ryby?

Proponuję temat przenieść do Podstaw.

Wysłane z telefonu

Opublikowano

...witam ponownie. Czyli jest t docelowe. Witia..nie pytam o parametry  itd. To nie jest akwa dla pyszczaków w ogóle a tym bardziej dla tej obsady.  O żwirku pisałem w tamtym Twoim temacie. Przemyśl to i pomyśl nad innym biotopem... Poczytaj też FAQ u góry na pasku a naprawdę wiele Ci to wyjaśni.

Opublikowano

Czy przed założeniem akwarium wcześniej czytałeś coś na temat ryb z malawi, biotopu w jakim żyją, jakie osiągają rozmiary itp. Czy po prostu kupiłeś ryby i stwierdziłeś, że będziesz się uczył na bieżąco?

Opublikowano

Witaj...

Popieram kolegów co napisali...

Ode mnie tylko dodam to że jak podobają się tobie pielęgnice Afrykańskie to niestety ale musisz wymienić zbiornik na większy...