Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czas przedstawić moje akwarium,mnie znacie już z wątku w podstawach.Przypomnę ze mieszkam w Danii od 8 lat i bardzo chcę podziękować jeszcze raz wszystkim za udzieloną pomoc w zakładnaniu akwa ,gdyż po kilkunastoletniej przerwie jestem kompletnym amatorem.

Moje akwarium 200*60*60 Diversa zestaw Solid OPTIWHITE

Filtracja FLUVAL FX6

Wkłady 2,5l Matrix ,Purigen ,Biopolimery TMBT.

2 GRZAŁKI 300W

Cyrkulator Jebao RW-15

Tło strukturalne i skały EKOL-SZMAJ

Podłoże piasek koralowy 60 kg

Oświetlenie teraz mam LED ,wcześniej miałem 4 razy t5 80w Silvana aqastar 10000k i miałem problem z sinicami ,zmieniłem na ledy i wszytko wygineło ,mimo iż używałem tylko dwóch t5 sinic było od groma na tle i skałach i piasku.

Akwarium zalane z końcem sierpnia rybki pływają od pażdziernika.

Obsada:

Metriaclima Zebra Chilumba Maison Reef 10 szt

P.Demasoni 14 szt

P.Acei Yellow Tail 11szt

Rośliny 2 Anubiasy i 1 Cryptocoryna.

teraz jestem w Polsce na świeta i jak bedę wracał dokupię w tan mal msobo magunge 10 szt,gdyż w Danii ciężko je dostać.Rybki oczywiście pózniej do redukcji.Teraz rybki pod moją nieobecnośc karmione są karmnikiem JUWELA.

Rybki rosną jak na drożdżach Maisony z 2 cm do 5-6 aktualnie.Karmie wszystkie pokarmem od hodowcy innego nie chcą ,jak bedę w tan malu to kupię pokarmy OSI i im urozmaicę.

Z gówienkami miałem problem ale filmik Stana bardzo mi pomógł za co WIELKIE DZIĘKI.

Mam nadzieje ze filmik który umieszczałem 1 raz na youtube będzie w full hd .Robiłem go GALAXY S 3 więc prosze o wyrozumiałośc gdyż troszke od siebie niebieskiego dodaje ,bo aż tak to niebiesko nie jest,rośliny mam zielone i płetwy u Acei też ładnie na żółto widać więc chyba z niebieskim nie przesadziłem pozdrawiam:)

Opublikowano