Skocz do zawartości

NORTHFIN POLSKA


MarcinKoz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem ostrzec przed zakupami w tym sklepie przeszło tydzień temu zrobiłem u nich zakupy pokarmów Northfin, nie otrzymałem do dzisiaj przesyłki trzykrotnie podjąłem próbę kontaktu przez formularz kontaktowy na ich stronie, również żadnej odpowiedzi .

Dla mnie całkowite olewanie klienta , chyba że paczki wysylają z Kanady ale biorę już pod uwagę że pieniądze stracone .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie dziekuję z ostrzeżenie użytkowników. Jeżeli sprawdził by Pan maila to znalazł by Pan tam jeden mail z odpowiedzią a drugi z numerem przesyłki Poczty Polskiej. Wybrał Pan darmowa przesyłkę a takowa przesyłka jest dostarczna od 3 do5 dni roboczych. Zachował się Pan bardzo nie profesjonalnie oskarżają nas na forach publicznych zamiast wyjaśnić sprawę z nami. Jak dotąd jeżeli była sytuacja ze paczka zginęła wysylalismy druga z przeprosinami. Dziękuję i pozdrawiam. 

Edytowane przez NorthfinPL
  • Lubię to 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa bo trzykrotnie pisałem z prośbą o nr przesyłki i nikt się nie pofatygowal nawet odpisać, zadziałało dopiero forum. 

Więc może ktoś łaskawie usiądzie i odpisze na mojego meila bo wątpię żeby ta paczka została nawet nadana 

56 minut temu, NorthfinPL napisał:

Witam serdecznie dziekuję z ostrzeżenie użytkowników. Jeżeli sprawdził by Pan maila to znalazł by Pan tam jeden mail z odpowiedzią a drugi z numerem przesyłki Poczty Polskiej. Wybrał Pan darmowa przesyłkę a takowa przesyłka jest dostarczna od 3 do5 dni roboczych. Zachował się Pan bardzo nie profesjonalnie oskarżają nas na forach publicznych zamiast wyjaśnić sprawę z nami. Jak dotąd jeżeli była sytuacja ze paczka zginęła wysylalismy druga z przeprosinami. Dziękuję i pozdrawiam. 

Jak można tak pisać i z kim wyjaśniać skoro nie ma żadnego kontaktu 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesyłka została wysłana na adres podany przy zakupie 22/02 tj dzień po zakupie. Jeżeli adres do wysyłki miał błąd lub był nieaktualny to już nie nasza wina. Maile były odsyła ę na mail podany w formularzu i tu znowu jeżeli był błąd lub mail nieaktualny to nie nasza wina. Proszę sprawdzić spam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.