Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
56 minut temu, danielek1512 napisał:

Nawet z tym przeplywem 410l/h przy tym 240 litrazu ??? Wszedzie gdzie czytam to biolog to minimum 800l/h  przy tym akwarium

Wiesz co na płocie też pisało .... dziadek pogłaskał i wbił sobie drzazgę ?. Tak na poważnie to co czytałeś liczyło się jako całkowita filtracja, u nas ją zazwyczaj dzielimy na biologiczną (tu przepływ mniej istotny) i mechaniczną (tu już dużo ważniejszy).

4 minuty temu, danielek1512 napisał:

Ph tak jak pisalem..Cl-0..KH-7 ...GH-10...NO2 -0...NO3-0 ...test zoolek kropelkowy...

Zapewne tak samo masz w kranie i nie bardzo rozumiem robiłeś start baniaka bez filtra biologicznego ?

• Lubię to 1
Opublikowano

OHej !!!! Ludziki my się chyba nie rozumiemy...oczywiscie ze start z dwoma filtrami mechanicznym i biologicznym wrrr ...jestem nowicjuszem akwarystyki ale bez przesady...parametry po 2 pomiarach narazie...ELJOT wiem ze to co pisza to....ale sprobuj mnie zrozumiec NOWICJUSZakwarystyki się klania a chce dla swoich rybek jak NAJLEPIEJ .i dlatego tak pytam o ta biologie i przeplyw...bo tez ta woda nie jest chyba w 100% klarowna no chyba ze jestem przewrazliwiony

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, danielek1512 napisał:

parametry po 2 pomiarach narazie

28 minut temu, danielek1512 napisał:

Ph tak jak pisalem..Cl-0..KH-7 ...GH-10...NO2 -0...NO3-0 ...test zoolek kropelkowy...

Masz surowe akwa bez zakończonego a właściwie bez  rozpoczętego cyklu azotowego. Wpuszczenie ryb w tym przypadku będzie równać się ich śmierci.

Edytowane przez AndrzejGłuszyca
  • Lubię to 1
Opublikowano

Kurde wedlug zalecen kolegi EGON44 kupilem kropelkowe testy z zoolek na te wszystkie parametry tylko ten chlor sprawdzam wlasnie JBL....mam wlasnie ZEROWE !!! NO. ....kurde naprawde ok.wtorku jeszcze nie wpuszczac ?? Przeciez parametry sa ok...

Opublikowano