Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No jest problem, dziś próbuję się z nimi skontaktować i nie wypał, dzwonię na numer (22) 644 76 16 i od razu wywala mi, napisałem też maila w tamtym tygodniu i nie dostałem odpowiedzi.

Nie wiem co jest z nimi grane ;x

Zadzwoniłem do firmy od której kupiłem filtr, oni powiedzieli, że filtr idzie do producenta ale ja muszę opłacić przesyłki w obie strony ;o więc kurde kicha.

Nie wiem co teraz robić.

Opublikowano

Faktycznie, z ciekawości spróbowałem. To ja już nic nie poradzę. Dodam jeszcze, że jak dzwoniłem kiedyś pierwszy raz to mi gościu powiedział: "Przez tel. to ja panu nic nie poradzę, proszę do nas przysłać wadliwy towar" i właśnie tam podał mi te dane do przesyłki.

Opublikowano

Marek, dodzwoniłem się wreszczie do Aquaela i gość na punkcie reklamacji, powiedział mi, żebym wysłał filtr do tego sklepu gdzie kupiłem, bo oni nie mogą ponosić kosztów za inne sklepy.

Więc ogólnie to kicha, mogę wysłać do firmy gdzie kupiłem ( Robizoo ) lecz muszę ponosić koszty przesyłki ;x.

Teraz się zastanawiam czy nie zamienić filtry u mnie w domu, ten co tak warczy dać go do kuchni a ten cichy do pokoju.

Kurde, bulić za przesyłkę z 40 zł...

Opublikowano

To dziwne. Ja jak reklamowałem lampę, którą kupiłem na allegro w jakimś nie znanym sklepie to takich problemów nie było mimo że mieli dowód zakupu z pieczątką innego sklepu.

No nic Ci więcej nie poradzę, ewentualnie spróbuj go rozmontować i jeszcze raz złożyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.