Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pytam, ponieważ planowałam zmienić moje akwarium firmy Wromak na Diversa. Teraz mam mieszane uczucia.


Nie zrażaj się do firmy nawet w Mercedesie i Bentleyu trafiają się felerne egzemplarze, bo ja uważam, że to był felerny egzemplarz. Rzadko się słyszy żeby te akwaria strzelały.

IMHO z reklamacją może być problem bo akwarium wygląda na uderzone.

Współczuję.

Opublikowano

Podejrzewam wadę szkła, reklamuj u sprzedawcy akwarium.

Z tego co czytałem na forach nim kupiłem akwarium to diversa cieszy się dobrą opinią.



Ja kupiłem wromaka ze względu na cenę dodałem tylko wzmocnienie poprzeczne, akwarium ma pół roku 3 spore rysy na przedniej szkle( usuwałem glony gąbką do mycia naczyń, a ponieważ mam piasek na dnie to zarysował jak diament)



Narazie na nie nie narzekam.

Opublikowano
Jedyne co mi przychodzi na myśl to wada szkła. Reklamuj, ciekawe co ci powiedzą?

Też bym się do tego skłaniał. Raczej o inna przyczynę w tym wypadku trudo

Opublikowano

Współczuję, a zarazem podziwiam, że Kolega wczoraj rano zaliczył taką akcję, a już potrafił zebrać się w sobie i znalazł siłę i ochotę na opisanie tego zdarzenia na forum.

Jeśli faktycznie uszkodzenie zbiornika nastąpiło z przyczyn niezależnych od Ciebie (tj. nie uszkodziłeś mechanicznie zbiornika, ustawiłeś akwarium zgodnie z zachowaniem wszelkich zasad) to ja bym na Twoim miejscu powalczył bo przecież kupiłeś kompletny, porządny zestaw renomowanej firmy z założeniem, że będzie bezpieczny i będzie Ci służył przez wiele lat.


Jeśli akwarium kupiłeś nie później niż pół roku temu to ja na Twoim miejscu wybrałbym tryb reklamacji (nie mylić z dobrowolną gwarancją udzielaną przez producenta) u sprzedawcy powołując się na niezgodność towaru z umową. Ten okres 6 miesięczny, o którym pisałem powyżej jest o tyle istotny, że to sprzedawca będzie musiał udowodnić, że sprzedał Ci towar zgodny z umową ;-) Po upływie tych "magicznych" 6 miesięcy to na nabywcy spoczywa ciężar udowodnienia tego.


pozdrawiam

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Ktos musiał przywalić w ten róg już wczesniej ,zaistne tylko kwestią czasu było ,kiedy pęknięcie na szkle pójdzie dalej.

Reklamacja nic tu nie da,po za tym mało kto wie że gwarancja jest zazwyczaj na rozszelnienie ,nie pęknięcie szkła .

Opublikowano
Ja jak kupowalem swoj zbiornik to na samym poczatku sprzedawca zaznaczyl ze gwarancje udziela tylko na rozszczelnienie. Przykro mi, ale sprobowac mozesz.


Akurat sprzedawca nic nie ma do gwarancji bo tej udziela producent, a nie sprzedawca.

To co mówią sprzedawcy ja bym dzielił przez pół. Przykro to pisać, ale niestety ich świadomość prawna jeśli chodzi o prawa konsumenckie jest znikoma.

O trybie w jakim konsument dochodzi swoich roszczeń decyduje na szcżęście nabywca towaru, a nie sprzedawca ;-)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.