Skocz do zawartości

200l - problem z obsadą


Kraki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Temat pewnie oklepany, jednak mam problem. W internecie znalazłem kilka propozycji odnośnie obsady do 200L. Nie mogę się na nic zdecydować stad ten post.

Zacznę od tego że jestem początkujący jeśli chodzi o biotom Malawi, wcześniej gustowałem w Azji - czas na zmiany. Padło na Malawi z paru powodów:

1. Głównym atutem były pięknie wybarwione rybki (pewnie z tego powodu cały czas szukam czegoś dla siebie)

2. Temat skał mało roślin - odwrotność Azji

3. Dziewczyna nalega na "coś" kolorowego...

Myślę, że woli wstępu tyle :)


Wracając do tematu: tak jak wspomniałem chciałbym mieć 2 gatunki w akwarium (szczerze mówiąc nie wiem czy można więcej?). Niektóre moje strzały mogą być nie trafione ale wypisze rybki które z wyglądu przypadły mi najbardziej do gustu:

Labidochromis caeruleus

pseudotropheus saulosi

pseudotropheus flavus

pseudotropheus demasoni

aulonocara fire fish

aulonocara baenschi


Najbardziej podobają mi się aulonocara fire fish + Labidochromis caeruleus lub pseudotropheus saulosi, co sądzicie o tym? Takie połączenie gatunków może w ogóle być?

W załączniku wstawiam zdjęcie baniaka.

Pozdrawiam.

post-16518-14695724762839_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu: tak jak wspomniałem chciałbym mieć 2 gatunki w akwarium (szczerze mówiąc nie wiem czy można więcej?). Niektóre moje strzały mogą być nie trafione ale wypisze rybki które z wyglądu przypadły mi najbardziej do gustu:

Labidochromis caeruleus

pseudotropheus saulosi

pseudotropheus flavus

pseudotropheus demasoni

aulonocara fire fish

aulonocara baenschi


Najbardziej podobają mi się aulonocara fire fish + Labidochromis caeruleus lub pseudotropheus saulosi, co sądzicie o tym? Takie połączenie gatunków może w ogóle być?

W załączniku wstawiam zdjęcie baniaka.

Pozdrawiam.