Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam potrzebuję rady szukam dobrego filtru do 672l poradzicie?myśle że zewnętrzne są lepsze ale się nie znam jestem laikiem dodam że to moje 1 malawi :?

Opublikowano
witam potrzebuję rady szukam dobrego filtru do 672l poradzicie?myśle że zewnętrzne są lepsze ale się nie znam jestem laikiem dodam że to moje 1 malawi :?

zewnętrzne z reguły do biologii

wewnętrzne do mechaniki

o co konkretnie Ci chodzi ?

Opublikowano

chodzi mi o dobry filtr taki żeby sobie poradził z litrażem w akwa .Ja myślę że zewn będzie lepszy ale nie wiem bo jestem laikiem chodzi o napowietrzenie i istężenie no2 i no3

Opublikowano

zewnętrzny kubełek - ma pełnić rolę biologa.

w takim akwarium potrzebujesz jeszcze filtr, który da radę przefiltrować wodę z kupsk i innych zanieczyszczeń.

Jako mechanik np. atman

Opublikowano

Ja bym większą uwagę skupił na rozwiązaniu problemu z filtracją mechaniczną.Do biologii starczy kubełek o przepływie 1000l/h,który przy okazji rozwiąże problem z natlenianiem,wystarczy wylot skierować na taflę wody i po kłopocie.

Przy filtracji mechanicznej jest większy kłopot.Możesz spróbować z głowicą min.2000l/h plus cyrkulator bądź od razu zabrać się za narurowce(w tym przypadku również mocny cyrkulator będzie potrzebny).

Proponuję przewertować tematy związane z filtracją,ewentualną budową narurowca,było tego trochę na forum :wink:

Opublikowano

poczytałem trochę i dowiedziałem się że wystarczy jeden filtr zewnętrzny on załatwi całą sprawę,parametry wody będą takie same jak przy 2 filtrach co wy na to???? :?:

Opublikowano