Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zakupiłem nowy trzpień i wirnik do mojego AC 1500, ponieważ z dnia na dzień staje się coraz głośniejszy. O ile dostęp i wymiana samego wirnika jest banalnie prosta poprzez odkręcenie całej dyszy kierunkowej, o tyle wyjęcie i wymiana trzpienia już tak prosta nie jest. Ktoś wymieniał trzpień i może pomóc jak to zrobić? Po odkręceniu dyszy kierunkowej zdjąłem gumowy kapturek osadzony na trzpieniu i co dalej? W internecie nie znalazłem informacji na ten temat. Dziękuję za ewentualną pomoc.

Pozdrawiam.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.