Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zakupiłem nowy trzpień i wirnik do mojego AC 1500, ponieważ z dnia na dzień staje się coraz głośniejszy. O ile dostęp i wymiana samego wirnika jest banalnie prosta poprzez odkręcenie całej dyszy kierunkowej, o tyle wyjęcie i wymiana trzpienia już tak prosta nie jest. Ktoś wymieniał trzpień i może pomóc jak to zrobić? Po odkręceniu dyszy kierunkowej zdjąłem gumowy kapturek osadzony na trzpieniu i co dalej? W internecie nie znalazłem informacji na ten temat. Dziękuję za ewentualną pomoc.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.