Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Chciałem podzielić się z Wami swoją historią związaną z firmą Wromak, ku przestrodze, żeby każdy lepiej 2 razy przemyślał czy warto cokolwiek od nich kupować. Jeszcze za nim zdecydował się na zakup pokrywy od firmy Wromak widziałem, że opinie na jej temat są bardzo podzielone, wielu z Was wspominało o przypadkach pękniętych akwariów lub wzmocnień. Uznałem jednak, że pokrywa to nie akwarium więc raczej problemów z nią nie będzie. Zakupiłem bezpośrednio od Wromak pokrywę exclusive z oświetleniem T8. Co do samej pokrywy nie mam żadnych zarzutów, co prawda 2 z 3 górnych części pokrywy są z miękkich materiałów (wyginają się przy podnoszeniu) ale generalnie nie jest to jakiś szczególny problem, a sama pokrywa jest bardzo estetyczna.

Problemem okazała się belka z oświetleniem T8. Po około tygodniu użytkowania oświetlenie przestało działać. Ponieważ zamontowany fabrycznie włącznik był kiepskiej jakości, przypuszczałem, że to właśnie w nim tkwi przyczyna. Idąc na rękę Wromak, wymieniłem przełącznik na koszt własny (wcześniej potwierdzając ten fakt mailowo z Wromak i uzyskując ich zgodę). Podczas wymiany okazało się, że przełącznik nie był podłączony zgodnie ze sztuką (pomieszane kable plus/minus). Niestety sama wymiana nic nie dała, a belka została odesłana do Wromak. Po tygodniu otrzymałem naprawioną belkę.

Belka poświeciła jakieś 2-3 tygodnie i po raz kolejny padła. Tym razem zadzwoniłem do Wromak z prośbą o przysłanie nowej belki i zabranie starej. Jak wielkie było moje zdziwienie gdy usłyszałem, że belkę owszem mogą naprawić ale na mój koszt, ponieważ ich sprzęt jest niezawodny, nigdy się nie psuje i generalnie to zapewne grzebałem przy niej i ją zepsułem. Po przypomnieniu szanownemu panu, że nie dalej jak 2 tygodnie wcześniej naprawiali ten niezawodny sprzęt i istnieje coś takiego jak rękojmia, usłyszałem: „Że mogę sobie tą rękojmię wsadzić i iść z nią gdzie chcę”.

Zatem idę z moją rękojmią tam gdzie chcę i opisuje swoją historię Wam Moi Drodzy ku przestrodze J różnie rzeczy zdarzało mi się reklamować i z różnymi sprzedawcami mieć do czynienia ale z takim chamstwem i brakiem profesjonalizmu spotykam się pierwszy raz. Jeżeli rozważaliście zakup od firmy Wromak radzę to dobrze przemyśleć, szkoda nerwów ;)

  • Zmieszany 1
Opublikowano

Wiem nawet pamiętam, że pisaliśmy kiedys o tej pokrywie ;) tak jak pisałem co do samej pokrywy nie mam żadnych zastrzeżeń (jestem zadowolony), niestety belka i ich zachowanie to już inna bajka ;) 

 

Opublikowano

Ja kiedyś reklamowalem HW-304. Sprzedawca też podchodził do mnie lekcewazaco. Wmawial mi, że sprzęt działa ok a to ja użytkuje go nie halo. Wystarczyło jednak aby podczas któreś rozmowy wspomnieć, że kontaktowalem się z Rzecznikiem i poinformował mnie, że jeżeli się nie dogadamy to wkroczy i uwierz mi pomogło. Kilka dni i pieniądze miałem na koncie.

Najważniejsze to nie odpuszczać. Dodatkowo jako dowód zrób zrzut ekranu z informacją o produkcie. Może gdzieś w treści jest zapis o jego doskonałości itp. Ja miałem na stronie sprzedawcy zapis, że filtr jest nadzwyczaj cichy. A taki nie był. Zrzut pozwoli Tobie mieć dowód w przypadku gdyby producent zmienił treść. Dodatkowo możesz wspomnieć, że w akwarium pływają ryby a są to jednak żywe stworzenia. Potrzebują światła itd. W związku z tym rezygnujesz i chcesz zwrotu kasy bo nie możesz czekać na ciągłe naprawy. 

Gdzieś pamiętam, że jest zapis o niemożności naprawy. Ileś razy dany towar może być naprawiany jednak po drugim chyba razie możesz żądać zwrotu kasy.

Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.