
pietach
Użytkownik-
Postów
89 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
33Informacje o profilu
-
Lokalizacja
Wschowa
-
Moje akwarium
Brak
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Piszesz, że czerwona jest 12-14V Dla 12V to 22 Ohm Dla 14V to 16 Ohm Moc 2W więc bierz jak piszesz 5W.
-
Filtr kasetowy do akwarium
pietach odpowiedział(a) na deccorativo temat w DIY - 'Zaczarowany ołówek' :D
Dla zmniejszenia oporów przepływu można by zrobić z dwóch kolanek 45stopni - ale wtedy może to być bardziej widoczne. -
Filtr kasetowy do akwarium
pietach odpowiedział(a) na deccorativo temat w DIY - 'Zaczarowany ołówek' :D
Witam. Wypływ wody nie jest prosto w dół - to zwykła "fajka" od kubełka z łopatką skierowaną poziomo tylko, że lekko pod poziomem wody. Od dawna przyglądam się tematowi. Zastanawiał się ktoś nad innym rozwiązaniem wylotu z filtra. Aby polepszyć cyrkulację to pociągnąć wylot na przeciwległy róg akwarium. Ktoś próbował? Zastanawiał się nad tym? -
Uniwersalne oświetlenie na diodach RGBW 12W
pietach odpowiedział(a) na deccorativo temat w Oświetlenie
To jest zasługa również tego, że : Bo zamiast 350mA (3,2-3,3V) przez diodę płynie około 180-200mA I(2,9-3,0V) -
Witam. Dobra robota ale... Proponowałbym jakieś usztywnienie na środku bo przy 130cm trochę może się rozejść na środku. Robiłem pokrywę PCV do akwarium 100x40cm - CREE o mocy 125W - do roślinnego. Poniżej wrzucam kilka fotek jako inspirację do dalszej pracy - jeśli zaśmiecam to można wykasować.
-
Witam. Ja dość często bawię się zasilaczem 32V od drukarki. Niestety są małe schody. Najczęściej robię szeregi po 8 diod i ogranicznik (driver) LM317 i opornik w okolicach 3,9 Ohm (320-330mA) Wtedy wszystkie nóżki nr 3 (wejście zasilania) łączę razem i do V+, natomiast (-) sekcji łączę w grupy i pod CH1...CH4. Tak jak piszesz, że 32V pod 10 diod będzie działać bez opornika ale diody będę świecić słabiej bo: - zasilacz nie ma 32V tylko tak około 31.3-31,6V - sterownik "zjada" około 0,5-1V Przy takim bezpośrednim połączeniu na diodzie wychodzi 2,9-3,0V i wtedy prąd jest tak plus/minus 200-240mA Są trzy możliwości: - szereg 8 diod i ogranicznik LM317 - szereg 9 diod i sprawdzenie miernikiem płynącego prądu - szereg 10 diod ale w środku 1-2 szt czerwone (2,4V) i również sprawdzenie miernikiem płynącego prądu.
-
A może jedna dioda jest uszkodzona w szeregu. Musiałbyś każda po kolei "ominąć" robiąc na niej przejście.
-
To co jest w tamtym wątku "FADE" oraz "SOLID" to jest wybór opcji płynnego przejścia albo właśnie skokowego.
-
No racja. Może by na jednym panelu zrobić 4 wykresy o różnych kolorach ?
-
http://forum.klub-malawi.pl/diy-lampa-led-24w-t26181.html?&highlight Dokładając soczewki 60 lub 45 stopni uzyskasz jeszcze węższe skupienie.
-
Ale pod jeden kanał czy ogólnie. Do tej pory najmocniejszą lampę pod ten sterownik to zrobiłem 165W. Kanał 1 - 2,88A Kanał 2 - 1,92A Kanał 3 - 2,88A Kanał 4 - 0,96A Razem - 8,64A I wszystko OK - lekko ciepły ale sterownik jest umieszczony wewnątrz obudowy z zasilaczem i jest wentylator na termiku 45*C ale nie włączał się bo nie osiągnął takiej temperatury.
-
To daj jeszcze fotki jak to świeci.
-
Dlatego niżej napisałem o optotriaku i sterowaniu prądem stałym - ale wszystko jest poprzedzone " może " bo ja słabo znam sie na elektronice
-
Małe co nieco z budowy lampy sterowanej tytułowym sterownikiem. Moc lampy - 216W Zasilacz 24V/14,6A/350A Pobór prądu przez lampę - około 10,5A Lampa przeznaczona do paludarium, wiwarium/orchidearium... nie moje klimaty. Białe 6500K - 120szt Niebieskie 445nm - 24szt Czerwone 660nm - 24szt Fullspectrum 380-840nm - 48szt
-
Sterownik oświetlenia LED - szukam testerów
pietach odpowiedział(a) na RomanoLindano temat w Osprzęt do akwarium
Też mi na tym się "zawieszało" Okazało się, że antywirus blokował.