Jump to content

obsada 450 malawi


krzysiekkk
 Share

Recommended Posts

krzysiekkk

Witam.

Zalozylem nowe akwarium i stwierdzilem ze beda to pyszczaki malawi.

Na razie mam tylko 10 mlodych pyszczakow i jeszcze stare rybki co mi zostaja plywaja sobie z nimi.


sprzet

akwarium 450l

filtr zewnetrzny aquael unimax fkzn250

wewnetrzny aquael circulator 1000

grzalka 250w


rybki 10 pyszczakow po piec z gatunku

5x barwniak czerwonobrzuchy

5x kosiarka

2x neon inesa

2x kirysek panda

4x brzanka piecioprega

1x ibiceps

2x lonojad

2x mulojad

1x poldziubek karlowaty




rosliny

anubias

cryptocoryna

zabienica




Zastanawiam sie wlasnie nad obsada do tego zbiornika wiec jesli ktos ma jakies ciekawe propozycje chetnie poslucham


mysle o jakichs trzech gatunkach moze wystarcza.


glupio sie przyznac ale dopiero zaczynam z pyszczakami i malo ich znam

nawet nie do konca wiem co mi gosc sprzedal ale jedna piatka to chyba solusi a druga lombardzki

a myslalem jeszcze nad demasoni.

co myslicie o tym i ile rybek dac na poczatek?


Zdjęcia prezentujemy w galerii, gdzie zapraszam.Perez666.

Link to comment
Share on other sites

myslalem nad demasoni aulonocara i saulosi tylko nie wiem ile tego wpuscic na poczatek i moze jeszcze yellow


Demasoni nie może być z aulonocarami czy yellowkiem.Całkiem odmienna dieta.O saulosi z demasoni pisałem wyżej.

Link to comment
Share on other sites

krzysiekkk

to co proponujecie?

narazie dokladnie nie wiem jak te dwa gatunki co mam sie nazywaja jak kupowalem zapomnialem nazwe:D


a jezeli lombardoi to takie rozbujniki to bede chcial sie ich pozbyc

musze dowiedziec sie co mam za rybki


Proszę używać znaków interpunkcyjnych, jak i poprawnie pisać gramatycznie i ortograficznie.

Kolejne posty napisane w tym stylu będą usuwane.

Gorol.

Link to comment
Share on other sites

ja tam bym dał coś takiego jak napisał Sławek


Labeotropheus trewavasae

Labidochromis sp. hongi

Pseudotropheus saulosi

Metriaclima Estherae Red Red

poszukaj jakiś fotek tych ryb w galerii KM lub google to sam zobaczysz że to piękne rybska:)

Link to comment
Share on other sites

Slawek-meszek

Sprawdz sobie jak to bedzie wygladało

Pseudotropheus acei

Labidochromis sp. hongi

Metriaclima Estherae Red Red

Link to comment
Share on other sites

krzysiekkk

No przegladlem wszystkie propozycje siedze caly dzien.


A ten demasoni mi sie podoba dlaczego on nie moze byc?


Labeotropheus trewavasae fajny chociaz troche wiekszy juz.


Labidochromis sp. "hongi" moze byc


Pseudotropheus saulosi tez moze byc


Metriaclima Estherae Red Red moze byc ale nie wiem wlasnie czy tez nie za duza


Pseudotrophueus zebra gold kawanga to takie brazowe samice mi sie nie podobaja.


a rozumie ze czegos takiego nie moge tam wstawic? http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&prev=/search%3Fq%3DPseudotropheus%2Bzebra%2Bgold%2Bkawanga%26hl%3Dpl%26biw%3D1680%26bih%3D926%26prmd%3Dimvnsfd&rurl=translate.google.pl&sl=de&u=http://www.tims-malawizucht.de/stockliste.html&usg=ALkJrhhgK4Vci2fi7crEBrC-XwA0hLQOMQ

Link to comment
Share on other sites

Oczywiscie ze mozesz trzymac tam ta rybe tyle tylko ze nie z innymi wczesniej wymienionymi. Na poczatek musisz sie zdecydowac w ktora strone chcesz isc - roslinozercow czy tez miesozercow. Wybrac jeden gatunek ktory bedzie takim pewniakiem i reszte dobrac do niego kierujac sie dieta, zachowaniem itp.

Link to comment
Share on other sites

krzysiekkk

No to zostane przy tych pierwszych ale tamta mi sie spodobala.


chyba cos takiego\

Labidochromis sp. "hongi"

demasoni

Pseudotropheus saulosi

a dlaczego yellow oisze ze roslinozerca to dlaczego inna dieta



ale wlasnie jak pisal perez666 ze demasoni z saolosi nie bardzo.

to wybija jedne drugie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


  • Posty

    • Robson79
      Po prostu go zainstaluj. Ryb nie odławiaj, ponieważ będzie to dla nich większy stres, niż samo montowanie filtra i przeczyszczenie szyb. Kamieni nie ruszaj, gdyż wyparzanie ich niema najmniejszego sensu. Tym bardziej przy białym wapieniu, który zawsze będzie zachodził jakimś glonem i czyszczenie go co jakiś czas mija się z celem. Lepiej się do tego przyzwyczaić i obserwować jak ryby skubią glony ze skał... 
    • Kondikus
      Dziękuję za pomoc. Jeszcze 1 pytanie. Czy w tym miejscu około 18 cm od grzejnika może stać akwarium? Chyba, że zamiennie szafki miejscami?
    • Andrzej Głuszyca
      Skoro producent dedykuje pod akwa to spokojnie da radę.
    • Piotr775
      U mnie tak jak u kolegi. Miałem przez 2 lata 375 l na szafce z 2 takimi nogami  po bokach i  było oki.
    • teller
      Bardzo Wam dziękuję za wszystkie uwagi! Kupiłem Aquael ultramax 1500. Będę go instalował od razu jak przyjdzie. Jak się do tego przygotować, żeby odbyło się to bezpiecznie dla domowników? Przenieść ryby na jeden dzień do innego zbiornika i dać filtrowi przefiltrować wodę? Muszę też doczyścić szybę i wyparzyć kamienie. Zapewne podmianka 40 litrów.  
    • Tomasz78
      U mnie takie same plastikowe nogi utrzymują ciężar 375l od ponad roku.
    • Bezprym
      Kolego @Ludwik nie pisz posta pod postem, wykorzystaj opcje Edycji. 
    • Kondikus
      Witam,   chciałbym zapytać czy szafka Diversa  comfort 80x35 jest wystarczająco stabilna do utrzymania zbiornika 100L?   Kupiłem używaną ale teraz jakoś martwię się czy ta plastikowa noga z lewej strony będzie w stanie utrzymać taki ciężar.   Chce zamienić moje mniejsze akwa na to 98 litrowe.    
    • Ludwik
      Jak pisałem na początku tematu żadnego spadku nie było tylko stan utrzymuje się od początku bakterie bez pożywki BioDigest.Po prostu oba testy nh4 i nh3 mimo dodania większej ilości WA niż w poradniku pokazywały najmniejszy stan  na skali. Właśnie dodałem kolejne 0,3ml WA i teraz już test nh3 salifert pokazuje 1,5 wiec chyba Ok. Dodałem również kolejna ampułkę biodigest.    Na dzisiejszy dzień łącznie było wlane  jakieś 1,3ml WA i to 1,5mg/L nh3 jest aktualne mierzone przed chwila. Kolega pisze o dodaniu 8ml WA na taki zbiornik to nic z tego nie ogarniam.
    • triamond
      Przy 200l wody netto 1,2 ml wody amoniakalnej powinno dać 1,5 ppm NH3. Spadek do 0,5 ppm trochę za szybki  dla rozwoju bakterii. Możliwe wytłumaczenie to dodana "ampułka bakterii". Jeśli zawiera cukier, albo inną pożywkę to zaczynają się mnożyć bakterie heterotroficzne (ważne, ale nie mają związku z nitryfikacją) i konsumują amoniak. Możesz podać więcej - np. 8ml wody amoniakalnej, co powinno dać 10 ppm NH3 i finalnie ok. 40 ppm azotanów (po kilku tygodniach). Jak azotyny spadną do zera - duża podmiana i gotowe.
  • Topics

  • Images

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.