Cześć. Widzę że ostatni wpis z czerwca ale chciałbym wam opisać moją sytuację z Tidalem 110.
Może przyda się innym. Zakupiłem filtr ponad rok temu po 5 m-cach oddałem go do serwisu bo głośno chodził. Wymieniono wirnik na nowy. Serwis w Polsce super. Kontakt itp na wysokim poziomie. Po 2 m-cach miałem dość znowu chodzi głośno. Wieć piszę do nich co i jak odpowiadają że to tak naprawdę to wirnik ma gwarancję 6 miesięcy i powinienem zapłacić za nowy ( 49 zł ) bo oni nie wezmą tego na siebie ale zrobią co mogą napiszą do producenta sicce. No ale w końcu wysłałem do sklepu na rękojmę i czekam już miesiąc, sklep po ponagleniach nie odpowiada :). Ale ciekawostka w gwarancji piszą że udzielają gwarancji do 5 lat (po zarejestrowaniu się na stronie) na filtr oprócz ..... wirnika i pompy czyli na plastik obudowy i kosz wewnątrz.
Ogólnie panie i panowie odradzam.
Robert
Jakby co to mam pełny zapis korespondencji.