Witam serdecznie,
Czytam ten wątek i niestety nie mogłem tak zostawić sprawy. Przez wiele lat handlowałem produktami firmy Diversa, jednak stale obniżająca się jakość produktów zmusiła mnie do zmiany dostawcy. Problemem w Twoim przypadku jest tylko i wyłacznie niska jakość produków firmy diversa. Zrobiłeś wszystko jak należy, po pierwsze napęczniała płyta nie miała wpływu na pęknięcie, po drugie w dobrej szafce płyta nie powinna napęcznieć, poważne firmy stosują na obrzeżch kleje poliuretanowe, żeby zabezpieczyć szafkę. Diversa zostawia "gołą" nieoklejoną płytę, działanie to jest świadome i wynika jedynie z chęci zaoszczędzenia paru groszy kosztem klienta. Problem jest od dawna znany i ignorowany. Akwarium pękło, ponieważ szyba gięta nie została odpowiednio odprężona po gięciu. Nadmierne skracanie procesu odprężania obniża koszty, ale znacznie podnosi ryzyko pęknięcia. Strategia zapominania o reklamacjach w firmie Diversa jest standardem brania klienta na przeczekanie, może wymięknie i odpuści.
Złóż pisemną reklamację żądająć wymiany akwarium oraz odszkodowania za poniesione straty nie wymiękaj, jeżeli trzeba idź do prawnika napisz reklamację. Nie poddawaj się, a gwarantuję pozytywne załatwienie sprawy. Gdybyś potrzebował pomocy - pisz.