Jump to content

poszukuje.....czegos czerwonego, pomarańczowego


Manatti
 Share

Recommended Posts

czy są jakieś małe ok.10cm pyszczaki o kolorze czerwonym lub pomarańczowym?? Chodzi mi o to że niektóre pomino takiej barwy szybko ją tracą i wychodza takie blade (bezbarwne). Czy to kwestia pokarmu i ew. oswietlenia??

Link to comment
Share on other sites

ale kombinuje tak miec w 375l saulosi (zwykłe) i maingano plus cos jeszcze? tak zeby wyszło z 18 rybek. tłoku nie powinno być. chyba ze się mylę??


w 1 wersji chciałem saulosi, maingano i moze yellowki

Link to comment
Share on other sites

Perez666

Imho łączenie yellowków z saulosi nie ma sensu.Dublujesz żółty kolor.Możesz dać inny łagodniejszy gatunek zamiast yellow,ale "inny" kolorystycznie,np.Iodotropheus sprengerae.

Link to comment
Share on other sites

Prośba piszcie pełne nazwy łatwiej bedzie mi znaleśc rybki :)



tez mysłełem o rdzawym bo są fajne ale tez te ładnie wybarwione.



Ps. po ile mniej wiecej sztuk ładować zanczy saulosi 2+6, maigano 1+3 (czy jak coś dorzucić), rdzawy??

Link to comment
Share on other sites

czyli w jakim zestawieniu ilosciowym najlepiej będzie w takim składzie: saulosi, maingano i rdzawy??


przy zbiorniczku 150x50x50

Link to comment
Share on other sites

tez pewnie tak zrobie bo rybek nie za duzo bedzie i kolorystyka ciekawa. dzieki za pomoc. jeszcze tylko tydzien przyjażdza stolik i akwa pozniej dojrzewanie i start w pazdzierniku :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.