Jump to content

dobór filtracji

Kuszmeno
 Share

Recommended Posts

Kuszmeno

Witam, jestem w trakcie przygotowań akwarium o wymiarach 170x45x45, posiadam filtr zewnętrzny tetra ex 1200 i proszę o doradzenie co do zakupu filtra wewnętrznego, jaki by był dobry aby cyrkulacja wody była odpowiednia ? pozdrawiam

Kuszmeno

jeszcze jakieś propozycje ? Nie chciałbym strzelić gafy w doborze filtra, póki co szykuje podest więc troche czasu na zastanowienie mam.... jeszcze jedno, zależy mi na cichej pracy filtra :) pozdrawiam

eljot

Jak chcesz cicho to tak jak pisał Perez, narurowce +cyrkulator/falownik. Osobiście nie znam filtra wew, który zapewniłby dobrą cyrkulację w 170cm i był cichy.

Kuszmeno

rozumiem, czytałem troche o weipro i widzę że ma bardzo dobre opinie, co do narurowców to niestety jestem zielony w tym temacie :( jest to gdzieś ładnie opisane krok po kroku ? musiałbym rozważyć wszystkie za i przeciw

eljot

Poszukaj na forum jest tego dużo :) w galerii w dziale sprzęt, masz kilka fotek gotowych instalacji.

Ja też jak zakładałem baniak byłem zielony i ze strachu nie zrobiłem narurowca i teraz żałuję!!!!!Muszę się męczyć kombinować jak zmniejszyć no3(w trakcie składania mysli hydroponika) :? :evil: .Wal śmiało w narurowca jest tyle ciekawych artykułów na km że nawet znajdziesz gotowe projekty .Tylko kupisz zmontujesz i gooo :lol: pozdrawiam i powodzenia

slawek gorol

Weipro - mocny lecz wieellki, wizualnie okropny i trudny do zamaskowania.

Narurowce to nic trudnego, troche rurek pcv, dwa korpusy i pompa..

Kuszmeno