Skocz do zawartości

Witam wszystkich Forumowiczów


Damian92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jest to pierwszy post na tym forum zaczynam przygodę z malawi dotychczas było 200l holender HT parę ładnych lat ale jakoś mnie kolega przekonał do malawi i przy holendrze bardzo dużo czasu trzeba spędzać nawożenie przycinanie itp trochę mnie to znudziło przyznaje i nie mam na to za bardzo czasu a myślę że przy malawi sobie poradzę mam kilka pytani do was poczytałem forum ale jeszcze jestem zielony w sprawie malawi


I tak pierwsze pytanie jakie oświetlenie do malawi bo mam obecnie 4x30w ale to chyba za dużo co sądzicie świetlówki to T8 Philips 840 i jedna diversa


Drugie gdzie mogę dostać te kamienie bo mam akwarium w ścianie i chce uzyskać taką ścianę z kamieni podaje link z youtube bardzo mi się podoba ta aranżacja tu link podaję

tylko bez tego napowietrzania gdzie takie kamienie dostać

Następne czy mogę se zostawić z poprzedniego akwarium kirysy i bocje dwie wspaniałe po prostu szkoda mi ich tyle ładnych lat były ze mną

Podłoże chcę zastosować pasek kwarcowy i wpuścić świderki

Czym się różni tanganika od malawi

filtracje mam tetra ex600 i JBLe900

Teraz tylko mam problem z pozbyciem się dawnej obsady roślin mam mnóstwo przeróżnych ,ryb też sporo do sprzedania chciałbym jakieś drobne pieniądze uzyskać chociaż za moją pracę myślę o oddaniu do sklepu ale jak ktoś by chciał służę pomocą jak coś mi się przypomni to zapytam jeszcze pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


I tak pierwsze pytanie jakie oświetlenie do malawi bo mam obecnie 4x30w ale to chyba za dużo co sądzicie świetlówki to T8 Philips 840 i jedna diversa


jasno - ale czy za dużo? kwestia upodobania


Drugie gdzie mogę dostać te kamienie


składy ogrodnicze


Następne czy mogę se zostawić z poprzedniego akwarium kirysy i bocje dwie wspaniałe po prostu szkoda mi ich tyle ładnych lat były ze mną


tym bardziej powinieneś oddać, bo musiał byś patrzeć jak zostaje męczony przez pysie