Jump to content

tło !!


muras13
 Share

Recommended Posts

Witam Wszystkich

Chce kupić tło aquaterry canyon rock 150 cm szare i nigdzie nie moge go poszukac.

Wiecie gdzie je mozna kupić (ekert odpada, nie maja tego rozmiaru)

Z gory dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Sir_Yaro

2 miechy temu tez szukalem. Wyszlo mi, ze po za nielicznymi przypadkami kiedy ktos sprzedaje swoje wlasne tło to tylko za granicą.

Link to comment
Share on other sites

ja juz szukam 2 miechy i nic. jak nie rozmiar to znowu kolor inny. kurde stracilem juz nadzieje a tło na serio wpadło mi w oko i nadawało by sie idealnie

Link to comment
Share on other sites

Sir_Yaro

A czemu akurat to ?

Chodzi o to, ze jest dosc plaskie czy idzie o cene ?


Bo szczerze mowiac tło "malawi" czy "tanganika" sa znacznie ladniejsze.

A jesli nie ograniczamy sie do aquaterra to pangea robi jeszcze ladniejsze tła. Choc musze zaznaczyc, ze bardzo czesto jak sie oglada zdjecia pangei to tego totalnie nie widac. Zdjecia nagminnie sa okropne i tła wygladaja czesto obskurnie. Jakby je robil ktos kto ma aparat po raz pierwszy w rece. W "realu" sa o niebo ladniejsze....

Osobiscie troche zaluje, ze kupilem aquaterrę malawi zamiast pangei malawi (nie chcialo mi sie czekac miesiaca na Pangeę).

Link to comment
Share on other sites

Szczerze mowiac to jedno i drugie.

Cena prawie jeszcze raz tyle no itroszke wiecej miejsca zajmuje.

No własnie kolego jak z ta przestrzenia w akwa bo tez zakladam 375l, rybki beda miały gdzie pływać ?;-). Masz moze foto swojego akwa?

Z checia bym obejrzał jak to wyglada

Link to comment
Share on other sites

Sir_Yaro
Szczerze mowiac to jedno i drugie.

Cena prawie jeszcze raz tyle no itroszke wiecej miejsca zajmuje.

No własnie kolego jak z ta przestrzenia w akwa bo tez zakladam 375l, rybki beda miały gdzie pływać ?;-). Masz moze foto swojego akwa?

Z checia bym obejrzał jak to wyglada



Ja kupilem na raty i w sumie jestem zadowolony. Tez mam 375 i rzeczywiscie miejsca troche szkoda ale za tłem miejsci sie praktycznie wszystko co mozna wlozyc do akwa + 2mb wlokniny filtrujacej i jeszcze jakies inne cuda jaki tylko wymyslilem.

Dodatkowo wycialem rybom 4 dziury w tle wiec jak chca moga wplywac i wyplywac swobodnie za nie. W efekcie przestrzeni maja sporo wiecej niz by sie mogło wydawac.


Fotka na szybko w kiepskiej jakosci (poruszone) bo mi sie statyw rozwalil, a w rece po wczorajszej imprezie mam jeszcze "nie te"... :P

IMG_6685.JPG

IMG_6686.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


  • Posty

    • Robson79
      Po prostu go zainstaluj. Ryb nie odławiaj, ponieważ będzie to dla nich większy stres, niż samo montowanie filtra i przeczyszczenie szyb. Kamieni nie ruszaj, gdyż wyparzanie ich niema najmniejszego sensu. Tym bardziej przy białym wapieniu, który zawsze będzie zachodził jakimś glonem i czyszczenie go co jakiś czas mija się z celem. Lepiej się do tego przyzwyczaić i obserwować jak ryby skubią glony ze skał... 
    • Andrzej Głuszyca
      Skoro producent dedykuje pod akwa to spokojnie da radę.
    • Piotr775
      U mnie tak jak u kolegi. Miałem przez 2 lata 375 l na szafce z 2 takimi nogami  po bokach i  było oki.
    • teller
      Bardzo Wam dziękuję za wszystkie uwagi! Kupiłem Aquael ultramax 1500. Będę go instalował od razu jak przyjdzie. Jak się do tego przygotować, żeby odbyło się to bezpiecznie dla domowników? Przenieść ryby na jeden dzień do innego zbiornika i dać filtrowi przefiltrować wodę? Muszę też doczyścić szybę i wyparzyć kamienie. Zapewne podmianka 40 litrów.  
    • Tomasz78
      U mnie takie same plastikowe nogi utrzymują ciężar 375l od ponad roku.
    • Bezprym
      Kolego @Ludwik nie pisz posta pod postem, wykorzystaj opcje Edycji. 
    • Kondikus
      Witam,   chciałbym zapytać czy szafka Diversa  comfort 80x35 jest wystarczająco stabilna do utrzymania zbiornika 100L?   Kupiłem używaną ale teraz jakoś martwię się czy ta plastikowa noga z lewej strony będzie w stanie utrzymać taki ciężar.   Chce zamienić moje mniejsze akwa na to 98 litrowe.    
    • Ludwik
      Jak pisałem na początku tematu żadnego spadku nie było tylko stan utrzymuje się od początku bakterie bez pożywki BioDigest.Po prostu oba testy nh4 i nh3 mimo dodania większej ilości WA niż w poradniku pokazywały najmniejszy stan  na skali. Właśnie dodałem kolejne 0,3ml WA i teraz już test nh3 salifert pokazuje 1,5 wiec chyba Ok. Dodałem również kolejna ampułkę biodigest.    Na dzisiejszy dzień łącznie było wlane  jakieś 1,3ml WA i to 1,5mg/L nh3 jest aktualne mierzone przed chwila. Kolega pisze o dodaniu 8ml WA na taki zbiornik to nic z tego nie ogarniam.
    • triamond
      Przy 200l wody netto 1,2 ml wody amoniakalnej powinno dać 1,5 ppm NH3. Spadek do 0,5 ppm trochę za szybki  dla rozwoju bakterii. Możliwe wytłumaczenie to dodana "ampułka bakterii". Jeśli zawiera cukier, albo inną pożywkę to zaczynają się mnożyć bakterie heterotroficzne (ważne, ale nie mają związku z nitryfikacją) i konsumują amoniak. Możesz podać więcej - np. 8ml wody amoniakalnej, co powinno dać 10 ppm NH3 i finalnie ok. 40 ppm azotanów (po kilku tygodniach). Jak azotyny spadną do zera - duża podmiana i gotowe.
    • Ludwik
      Wiec przyszedł test nh3 salifert pokazał 0.5 Po 4 dniach od startu parametry wyglądają tak: nh4 <0,05 nh3 0,5 no2 <0,01 woda amoniakalna świeża i dodana w ilości jak pisałem niskie te wartości nh4 i nh3 co dalej?
  • Topics

  • Images

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.