Skocz do zawartości

Długie nitkowate odchody - czy to oznaka choroby ?


Rekomendowane odpowiedzi

Czy zawsze długie nitkowate odchody mogą być przyczyną choroby ? czytam na forum posty i doczytałam tyle że to może być boat ? ale jakie powinny być prawidłowe ? po zgłębieniu wiedzy przypuszczam że mogłam przekarmić swoje pysie ( tłumaczę się że jestem początkującym akwarystą -pierwsze rybki wpuściliśmy ok19.02.2010 ) martwię się czy przez 2tyg.przekarmiania i nowy zbiornik nie będzie jeszcze gorzej bo dzisiaj 1pseudotrpheus socolofi bardzo dziwnie pływał wił się co jakiś czas jak piesek który macha ogonkiem na widok właściciela a przynajmniej tak mi się kojarzy a w końcu wypuściła z pyszczka czy z brzucha pokarm czy coś innego ale to coś natychmiast zjadły inne rybki -jak wcześniej wspominałam mam młode rybki 1,5-5cm czy gdybym teraz przegłodziła 1dzien to by było dobrze ? do tej pory karmiliśmy 2xdziennie tylko chyba za dużo ale zjadały do ok15-20min proszę o radę ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być bloat, ale niekoniecznie. Prawidłowe odchody to takie, które natychmiast odpadają. Napisz koniecznie jakie masz akwarium, obsadę i koniecznie parametry wody, czym karmisz itd. Tutaj większość użytkowników to tęgie głowy więc na pewno ktoś pomoże.


Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach