kriskris

Oświetlenie

Recommended Posts

kriskris

Chciałybm uzyskać mniej więcej taki efekt:

Znalazłem takie moduły:https://www.perfektmarket.com.pl/Modul-LED-Eco-Lens-Samsung-3-SMD-2835-zimny-9500K?gclid=CjwKCAjw95D0BRBFEiwAcO1KDJT1C5SJpgLUh1GzNO7bSmk4OR-xy9MHNqgnTV4JZCeOrS4rMbS94hoCPosQAvD_Bw. Gość pisze, że światło to moduły led samsunga 9000k, ale nie moge ich znależć. I teraz pytanie, czy te moduły 9500k będą ok i ile modułów mam kupić(akwarium 120 x 50 x 50)

kriskris

https://skori.pl/modul-led-3-diodowy-smd5630-1w-odlewany-soczewka-9000k-872?utm_source=shoper&utm_medium=shoper-cpc&utm_campaign=shoper-kampanie-google&shop_campaign=7641722141&gclid=CjwKCAjw95D0BRBFEiwAcO1KDLywRcmaZMaPMF5G2ku21-rO9PwzRQu9RaXyIGh9xLjjk8nrKI9qIhoCkOEQAvD_BwE jeszcze takie znalazłem. Dodam, że jestem zielony w tym temacie i jeśli możecie to podlinkujcie mi wszystkie rzeczy, żebym się nie musiał tym bawić.

Edited by poddebniakk

Mróz

Przy zakupie zwracaj uwagę na stopień ochrony, celuj w te z IP68. Te moduły z posta nr 1 będą jak najbardziej dobre. 9500k to fajne światło, też mam takie. Pytasz ile tych modułów.. zależy jak chcesz je zamontować ( ile masz miejsca pod nie przeznaczone) no i najważniejsze ile chcesz mocy dać na to akwarium - pamiętaj glon lubi światło😉 

Będziesz potrzebował jeszcze:

•zasilacz np: 

https://allegro.pl/oferta/zasilacz-do-led-stabilizowany-montazowy-12v-100w-5332258401?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

(pamiętasz żeby dać go z zapasem mocy- nie na styk) 

• kilka metrów przewodu zasilającego i wtyczkę

• koszulki termokurczliwe i taśmę izolacyjną

• opcjonalnie sterownik np:

https://allegro.pl/oferta/sterownik-led-akwarystyczny-czasowy-usb-tc421-wifi-9102955099?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

Edited by Mróz
  • Like 1

kriskris
8 minut temu, Mróz napisał:

zależy jak chcesz je zamontować ( ile masz miejsca pod nie przeznaczone)