Rekomendowane odpowiedzi

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

• Przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• florek91
      Nie mam zupełnie doświadczenia z non-mbuna liczę na wasze sugestie . 
    • egon44
      W takim razie ten gatunek też odpada... Edytowałem mój wcześniejszy wpis...
    • AndrzejGłuszyca
      ..dokładnie. Ale nie jest też hybrydą.  
    • Bezprym
      Andrzej eureka zdaje sięctez jest sztuczną formą odmiany jacobfreibergi. 
    • Bezprym
      Aulonacara to  raczej nie trafiony pomysł w tym składzie. 
    • AndrzejGłuszyca
      Witam Ciebie Pawle na naszym forum. Miło ,że dołączyłeś  do naszej grupy i życzę Tobie samych przyjemności z naszego hobby. Będziesz miał pytania  czy problemy to pytaj w odpowiednich do tego działach a pomoc zawsze uzyskasz.
    • AndrzejGłuszyca
      Przeniosłem do właściwego działu.  
    • florek91