Skocz do zawartości

Jakie Pyszczaki mogą być razem ?


matis015

Rekomendowane odpowiedzi

Kupuje akwarium 160x40x50.

Ale mam pytanie... 

Jakie Pyszczaki mogą być razem w akwarium? Proszę o podanie nazwy ryb?

I drugie pytanie.

Czy jeśli jest kilka Rodzajów Pyszczaków to też się rozmnażają w jednym akwarium? 

Proszę o podanie sproszczonych nazw ryb, gdyż jestem początkujący tak abym mógł w necie łatwo znaleźć informacje na temat tej ryby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz to jest skomplikowane pytanie, pyszczaki (chociaż wolę określenie pielęgnice malawi) które mogą ze sobą żyć. Pewnie by zajęło mi to kilka godz by spisać co z czym połączyć. Warto wejść do galerii i tam przejrzeć ryby, wybrać które się podobają, a my postaramy się dobrać odpowiednie ryby do Twojego zbiornika.

Ewentualnie samemu warto pokusić się czytając tematy o danej ryby, która przypadła Ci do gustu.

Po własnej weryfikacji zawsze będziesz mógł zadać pytanie, a my postaramy się rozwiać Twoje wątpliwości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, matis015 napisał:

Proszę o podanie sproszczonych nazw ryb, gdyż jestem początkujący tak abym mógł w necie łatwo znaleźć informacje na temat tej ryby.

Nie ma spolszczonych, ani uproszczonych (nie wiem o które słowo Ci codziło) nazw tych ryb. No może poza pojedynczymi przykładami. W necie najszybciej i najwięcej informacji na temat poszczególnych gatunków znajdziesz pod ich łacińskimi nazwami. Nie wiem gdzie chcesz zakupić ryby, ale każdy hodowca ma wykaz ryb, które sprzedaje. Weź ten wykaz i na tej podstawie szukaj informacji o każdym gatunku. Ewentualnie są w tym dziale przykładowe obsady do akwariów różnej wielkości, więc z tego skorzystaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gatunków pyszczaków jest bardzo dużo więc nie jest realne aby wymienić wszystkie możliwe zestawienia, tu masz przykładowe zestawy dla danego litrażu.