Jump to content

Moje pierwsze 240l

myszeczqa
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich;) mam nadzieje że przyjmiecie mnie do swojego grona ;)

Jak zauważyliście jestem nowa i zarazem zielona w tym temacie i zanim tu napisałam poczytałam troszkę lekturę :)

Postanowiłam założyć akwa z pyszczkami a Wy (tak mysle) pomożecie mi w tym od A do Z :P

Moje akwa to 240l 120/40/50

Filtr wewnętrzny aqael turbo 2000

Filtr zewnętrzny wybrany (będę na laptopie to napisze jaki)

Piasek z castoramy 

Chciałam serpentynit ale z nim będzie ciężko i pomyślałam o lupku drzewiasty czy on się wogole nadaje czy raczej sobie darować i poszukać czegoś innego?

Witaj na forum...

Fajnie że trafiłaś na nasze forum,oraz przede wszystkim zaczynałaś od lektury a potem zamierzasz działać ;) 

To się tutaj chwali :D na forum...

Co do serpentynitu to naprawdę z nim masz kiepsko?Szukałaś na składach kamieni oraz w sklepach ogrodniczych?

Witaj. Łupek drzewiasty nadaje się do naszego biotopu, ale raczej wygląda nieciekawie, rzecz gustu.

Pleziorro

Witaj na forum, czy miejsce zamieszkania Twoje, to są Dobczyce koło Krakowa i Myślenic ?

Edited by Pleziorro

9 minut temu, Pleziorro napisał:

Witaj na forum, czy miejsce zamieszkania Twoje, to są Dobczyce koło Krakowa i Myślenic ?

Tak zgadza się koło Myślenic ;)

Pleziorro

Super, w takim razie sugeruję w weekend wyprawę krajoznawczą na Rabę, tam powinny leżeć śliczne naturalne kamienie, które po wygotowaniu będą świetnie się prezentować w akwarium. Najlepiej wyglądają kamienie jednego gatunku i koloru.

20 minut temu, Pleziorro napisał:

Super, w takim razie sugeruję w weekend wyprawę krajoznawczą na Rabę, tam powinny leżeć śliczne naturalne kamienie, które po wygotowaniu będą świetnie się prezentować w akwarium. Najlepiej wyglądają kamienie jednego gatunku i koloru.

Ooo miałam też taka opcje na myśli ale stwierdziłam ze się nie nadaja i to zly pomysl :) W takim razie przejde się i cos poszukam :) Dziekuje za pomoc