Skocz do zawartości

Nowy i zielony liczy na pomoc z 450 L


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim. Całą noc prawie czytałem (klub-malawi) i bardzo dużo się dowiedziałem.

Otóż odważyłem się napisać i popytać o porady bo jak narazie jestem zielony :(

Posiadam jak w temacie baniaczek 450 l a teraz wypiszę to co posiadam do tegoż baniaczka.

-JBL CristalProfi e1901 z wkładami zaczynając od dołu :

1-zeolit

2-ceramika

3-AZOO ACTIVE FILTER 4in1 jakieś 1,5 l (tutaj mam pytanie czy jest potrzebny ? info od znajomego )

4-ceramika

FILTR WEWN. AQUAEL TURBO 1000

Falownik JVP-200 - 5000l/h (Taki dostałem i obawiam się że troszkę za mocny)

30kg łupka czarnego

40 kg wapienia

ok 80 kg kamienia zwanym Serpetynitem

ok 80 kg piasku kwarcowego 0,5 (biały)

Moje pierwsze pytanie dotyczy filtra zewnetrznego. Czy te wkłady mogą zostać jak są ? I czy

JBL e1901 może sam pracować w 450L bez filtra wewnetrznego. Przepraszam ale na forum jeszcze nie spotkałem opisu co do jbl e1901 tzn nikt się o nim nie wypowiadał.

Chciałbym jeszcze prosić o porade co do wyposażenia czy łupek z wapieniem czy sam może Serpentynit czy może jeszcze jakoś można z tych 3 rodzai coś razem "'posklejać"

Dziekuję za pomoc myślę ze jak na pierwszy raz zrozumiale opisałem swój temat i myśle że mimo tego że jeszcze nie mam rybek to jutro już będę mógł sie nim pochwalić :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć kolego, o tym filtrze za wiele nie ma ponieważ jest to dość nowy produkt JBL. Wkłady takie jakie masz powinny wystarczyć. Proponuję tylko na wlot założyć gąbkę w ramach pre filtra. Jako wewnętrzny proponował bym coś o przepływie 2000l/h coś takiego

AQUAEL POMPA CIRCULATOR 2000 URSYNÓW WARSZAWA (3979242883) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.@@AMEPARAM@@http://img17.allegroimg.pl/photos/400x300/39/79/24/28/3979242883@@AMEPARAM@@17@@AMEPARAM@@39/79/24/28@@AMEPARAM@@3979242883